Saturday Night

Sen på lördagkvällen gick vi på en fest/konstert, urrolig alltså ! 
Det är en kille på Fårö som har en slags Rockabilly-klubb eller något, så nu hade han en James Dean (ni vet, typ femtiotalsskådis) fest. Så det var band och allting, komplett med Rockabillystil och grymma faktiskt. 

Sångaren var ashet, fick hans autograf på bröstet (a) 

Sedan i en paus snackade jag och Jackie lite med honom, han fick låna vår tändare (älska att ingen människa verkar äga en tändare eller nåt, alla ska ju alltid låna) ! Önskar verkligen att jag hade kunnat visa er en bild på honom, men jag hade inte kameran med mig ! 



rockabilly, klubb, fest, konsert, James Dean, femtiotal, 50-tal, autograf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0