Stylist i London !

Idag var syon i vår klass och pratade lite med oss, rent generellt sådär om vad som gäller när man ska söka gymnasium.
 Jag började tänka lite, hur i helvete får man sitt drömyrke, stylist ? 
Tittade lite på internet och hittade en skola i London som verkade så sinnessjukt rolig.. Alltså, klart man vågar ! 
Det får nog bli en satsning nu då. Tänkte börja med att vara fotoassistent åt en tjej som heter Jessica, och så får vi se vart bloggen leder... Det kan ju inte vara omöjligt !

Kommentarer
Postat av: Evelina

hallå där! tack så mkt :) När jag utbildade mig till makeup artist gick jag på MAke up stores skola i Stockholm. Jag har kompisar som gått frisörlinjen och de säger att man går igenom en del smink, men eftersom jag inte gått det själv vet jag inte hur det är :) Men mitt tips är: Om du tycker om smink och hår och är intresserad så tycker jag absolut att du ska gå den linjen! vad har du att förlora :) Jag är jätteglad över att jag utbildade mig till makeup artist och det är jättekul att göra folk fina :P

2008-09-18 @ 18:57:08
URL: http://itsallaboutmakeup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förresten glömde skriva; Om du funderar på att plugga utomlands.. varför inte göra det ? Allt för många vågar inte ta steget och ångrar sig senare i livet. om detta är något du brinner för så sök dit! Tänk bara vilka referenser att ha pluggat utomlands :)

2008-09-18 @ 18:59:17
Postat av: jossie

Fett nice att du vet va du vil göra!!!

synd att jag mssade syogrejen :( <3

2008-09-18 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0